Mik az AdWords kereső és Display hálózata közötti különbségek?

Mik az AdWords kereső és Display hálózata közötti különbségek?

Erre a blogbejegyzésre azért határoztuk el magunkat, mert tapasztalataink szerint, és az ügyfelekkel való kapcsolattartás során is azt látjuk, hogy az AdWords display hirdetések használata körül nagyon sok a félreértés. Ezzel az írásunkkal szeretnénk ezeknek a félreértéseknek egy részét eloszlatni.

AdWords alapbeállítások

Az Adwords kampányok szinte legelső beállítási lehetősége, hogy hirdetéseinket melyik AdWords hálózaton szeretnénk futtatni. Itt többek között olyan lehetőségekkel találkozunk, hogy „Keresési hálózat” és „Display” hálózat.

Az ezek közötti különbséget azért is érdemes tisztázni, mert ugyanitt létezik egy olyan beállítási lehetőség is, hogy a „Keresési és display hálózaton egyaránt” is futtathatjuk a hirdetéseinket, és jópár kezdő hirdető ezt a lehetőséget „szemrebbenés” nélkül kiválasztja („miért is ne, hiszen az a jó, minél több helyen futhat” – gondolhatják) ami véleményünk szerint, a csatornák eltérő sajátosságai miatt általában egyáltalán nem jó választás.

Tovább a teljes bejegyzéshez
338 Hits
0 hozzászólás

Miért használjunk AdWords hirdetésünkhöz landing oldalt?

Miért használjunk AdWords hirdetésünkhöz landing oldalt?

Ezt a bejegyzésünket egy igen gyakori hiányosságnak szeretnénk szentelni, amelyet nagyon sok AdWords felhasználó elkövet, és amellyel sajnos jelentősen lecsökkenthetik kampányuk nyereségességét, és bevételeik nagyságát. Ez a hiányosság annak elmulasztása, hogy nem készítenek kampányaikhoz egy külön erre a célra készült, speciálisan a hirdetési célnak megfelelően felépített „érkező oldalalt”, vagy idegen szóval „landing page-t”.

Hogyan használják sokan az AdWords-öt?

Nézzük, hogyan készül a legtöbb, szakértelem nélküli hirdetés ebből a szempontból. Miután jól-rosszul létrehozták a hirdetéseket, majd elindították a kampányt, a hirdetés céloldalának az esetek nagy részében egyszerűen a weboldaluk kezdőlapját, vagy valamelyik témába vágó aloldalát adják meg.

Mi ezzel a probléma?
Tovább a teljes bejegyzéshez
332 Hits
0 hozzászólás

Előzze meg versenytársai weboldalát AdWords hirdetéssel!

Előzze meg versenytársai weboldalát AdWords hirdetéssel!
Érje el ügyfeleit hosszadalmas keresőoptimalizálás nélkül gyorsan, és a konkurenciát megelőzve!

A vállakozások manapság gyakran kerülnek nehéz helyzetbe, amikor termékeiket, szolgáltatásaikat szeretnék értékesíteni az interneten. Miután elkészült a tetszetős weboldal és webáruház, minden készen áll a fejlődésre, és sokszor jelentős erőforrást költöttek a keresőoptimalizálásra is. Azonban gyakran megmagyarázhatatlan okokból a konkurencia nyilvánvalóan "kezdetlegesebb" weboldala tanyázik hónapok óta az első helyeken, míg a sok pénzből felépített és optimalizált oldalunk a huszonharmadik. Ügyfeleinktől az utóbbi hónapokban gyakran kaptunk ilyen és ehhez hasonló helyzetekre vonatkozó kérdéseket. Az kell mondanunk, hogy a Google keresőalgoritmusának folyamatos fejlesztése illetve módosítása miatt:

A keresőoptimalizálás egyre kevésbé egzakt tudomány!
Tovább a teljes bejegyzéshez
317 Hits
0 hozzászólás