Előzze meg versenytársai weboldalát AdWords hirdetéssel!

Előzze meg versenytársai weboldalát AdWords hirdetéssel!
Érje el ügyfeleit hosszadalmas keresőoptimalizálás nélkül gyorsan, és a konkurenciát megelőzve!

A vállakozások manapság gyakran kerülnek nehéz helyzetbe, amikor termékeiket, szolgáltatásaikat szeretnék értékesíteni az interneten. Miután elkészült a tetszetős weboldal és webáruház, minden készen áll a fejlődésre, és sokszor jelentős erőforrást költöttek a keresőoptimalizálásra is. Azonban gyakran megmagyarázhatatlan okokból a konkurencia nyilvánvalóan "kezdetlegesebb" weboldala tanyázik hónapok óta az első helyeken, míg a sok pénzből felépített és optimalizált oldalunk a huszonharmadik. Ügyfeleinktől az utóbbi hónapokban gyakran kaptunk ilyen és ehhez hasonló helyzetekre vonatkozó kérdéseket. Az kell mondanunk, hogy a Google keresőalgoritmusának folyamatos fejlesztése illetve módosítása miatt:

A keresőoptimalizálás egyre kevésbé egzakt tudomány!
De ezen felül vannak egyéb kihívások is!

Tegyük fel, hogy hosszú és kemény munkával a Google organikus találati listáján fő kulcsszó összetételünkre a lista első három helyén szerepel weboldalunk. Nézzük meg két képernyőképen, hogy mi ilyenkor a helyzet. (Próbáljunk ki egy átlagos kulcsszóösszetételt, mondjuk a "fogorvos budapest" szavakat.)

   

Még ha az organikus találatok első három helyén is vagyunk, az ügyfeleinknek csaknem két egész kérenyőt kell lefelé görgetniük, mire elérnek hozzánk!!!

A felmérések szerint az ügyfelek csaknem 90%-a már nem görget le idáig! Az első kérenyő tetejéről választ! Hiába vagyunk tehát elsők az organikus találati listán, a találatokhoz illeszkedő hirdetési felület miatt akkor is csupán a látogatók 10%-a ér el hozzánk. Emiatt nagyon komoly bevételektől eshetünk el. Az ez alatt lévő organikus találatok eredményességéről pedig nem is érdemes beszélni...

Mi a megoldás?

Amennyiben vállalkozásunnkal anyagilag is sikeresek akarunk lenni (ki ne akarna) nekünk is fel kell kerülnünk a Google hírdetései közé az AdWords segítségével. A legtöbb vállalkozás meg is próbálkozik az AdWords-ön való megjelenéssel, azonban hiába várják a fényes eredményeket. Miután már egy jókora összeget elköltöttek a hirdetésekre, számottevő eredmény nélkül, csalódottan leállítják a hirdetések futását, és szomorúan jelentik ki, hogy "nálunk nem működik az AdWords, teljesen ráfizetéses, felesleges foglalkozni vele". Azonban, ha alaposabban megvizsgáljuk a kampányaik beállításait, akkor rájövünk, hogy olyan hibákat követtek el a hirdetéseik létrehozása során, és olyan alap dolgokat is rosszul végeztek el, ami alapján csoda, hogy egyáltalán volt egy minimális érdeklődés is a hirdetéseikre. Az AdWords rendkívül sokoldalú, és éppen emiatt eléggé összetett felület, amin egy hozzá nem értőnek viszonylag nehéz eligazodni is. Valamint a legtöbbször mindenféle stratégiai és marketing tervezés nélkül vágnak bele a kampányba, aminek nem is kétséges a fenthez hasonló kimenetele. Kifejezetten azt tanácsoljuk tehát:

Szakértelem nélkül ne vágjon bele az AdWordsbe!

Az ehhez hasonló "pénz égetést" hagyja meg a konkurenciának. A magyar piacon sajnos még nagyon sok vállalkozás a fenti, minden átgondoltságot nélkülöző módon vág bele az AdWords kampányába. Tapasztalataink szerint még kevés az igazán jól létrehozott kampány a kis- és középvállalkozások piacán. Ez jó hír Önnek, hiszen egy átgondolt, jól létrehozott kampánnyal jelentős versenyelőnyre, és jóval magasabb hatékonyságra és megtérülésre tehet szert versenytársaival szemben.

Tapasztalataink szerint, míg a szakértelem nélkül létrehozott kampányok túlnyomó része veszteséges, úgy a szakértők által létrehozott AdWords hirdetéseknél pont fordított a helyzet, nagy többségében nyereségesek a kampányaik. Ezért azt tanácsoljuk, hogy semmiképpen se maradjon ki az AdWords rendkívül kedvező lehetőségeinek világából, hanem bízza szakértőkre a kampánya kezelését! A szakértők által létrehozott kampány megtermeli azt a bevételt is, amiből a kapmánykezelési díjat is ki fogja tudni fizetni:)

Amennyiben szeretné igénybevenni szakértelmünket, segítünk kidolgozni az értékesítéseihez legmegfelelőbb stratégiát, marketing szempontból létrehozzuk az ehhez megfelelő "csatornát", kiváló céloldalakat alakítunk ki, és hirdetéseinkkel segítünk elérni céljait.

Miért használjunk AdWords hirdetésünkhöz landing o...

Kapcsolódó hozzászólások

 

Hozzászólások

Még nincs ilyen. Legyél te az első hozzászóló.
Already Registered? Login Here
Vendég
2018. január 21. vasárnap